onsdag 30 december 2009

Bilskrället då?

När jag gick här i godan ro med dammsugarn slog det mig plötsligt!
BESIKTNINGEN!
Med en stor önskan gick jag å frågade om inte A var och gjorde det för ett tag sedan...
Men den önskan poffade opp i rök lika snabbt som en fjärt lämnar röven!
- Nä, jag har inte varit iväg med den?
Orden som kom ur min mun då är inte nämnbara här så...
Förbaskade virrpotta! HUR KAN MAN GLÖMMA NÅT SÅNT?
Jag var så ordentlig och betalade in i november i alla fall.
Snabbt på med datorn och kollade deras hemsida.
Körförbud 1:a Januari!
HJÄLP!
Fort, kollade efter en tid och vet ni?
Det fanns en enda tid kvar idag så den bokades och vid tio över fem rullade jag in och den gick igenom förutom ett par smågrejjer, ingen ny besiktning behövs.
Det var på håret, tänk om det inte funnits en tid idag...
Det är typiskt mig det här!
HM!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken tur du hade då =)

Anonym sa...

Stackars ANDREAS....................

Linda sa...

Jag ser nu när jag läser detta inlägget igen att det ser ut som om det är ANDREAS jag skäller på men den salvan var bara till mig själv. Önskan var att han på något sätt snappat upp besiktningstiden o varit iväg med den...

Populära inlägg