söndag 14 september 2008

YES!

De är hemma och det är som vanligt igen. Men Emil är skitslut och kommer att somna som stocken ikväll, snart;)! Moa föråt sig nog på mina små biffar och potatis och brunsås idag för hon mår lite halvtaskigt. Men om ni sett vad hon drog i sig så är det förståligt. Hon äter som en nyckelpiga annars. Som jag sa till de andra: ca en gång i månaden vräker hon i sig såna här lass! Å nähä !! det är inte för att jag inte lagar det mer än en gång i månaden ho är bara sån...nästa månad vräker hon i sig spagetti o köttfärsås kanske.
Andreas smyger i garaget redan kan jag tala om. Stackarn han får ingen fason på bilskrället, motorn "går trögt". Attans det där med handen också. Pincettgreppet funkar inte på´n. Ser ut lite som en fjolla när han försöker. JAG SKOJJAR!
Men bra är det inte...

Inga kommentarer:

Populära inlägg