tisdag 9 september 2008

Heeeej!

I´m back=)
Massor har hänt. Och en hel del har jag missat här, i datorns värld. Bloggar, hemsidor och mycket annat som jag följer mer eller mindre varje dag annars.
Andreas är sjukskriven efter att ha fastnat i lastbilens bakre region, med vänster arm. Det blev till att åka "lans" till akuten där det konstaterades att inga skelettskador fanns. Tur det. Men nerverna i hand och handled mår väl så där. Det sticker och domnar fortfarande.
"Gamla" grannar har flyttat och nya kommit hit. Harry trivs bra och sover i sängen både dagar och nätter. Förut var han ingen famn eller knäkatt har vi förstått men det är ändrat nu. Kurrar redan innan man lyft upp honom och kloar sig fast i tröjan. Han är såååå go. Älskade katt! Och det är så tomt efter lillEmil! Tur han har en go mamma som kommer hit med honom ibland. Kram till er!
Kvart i evla ska jag åka å ta sista Twinrixsprutan. Tar jag inte den får jag göra om samma procedur nästa gång jag åker. Så det blir ett stick till och sen är jag skyddad många resor framöver, förhoppningsvis iaf. För det vill jag. Ut i världen alltså! Suss med.
Vidare har jag köpt boken jag nämnde för ett tag sedan. Av Mia Eriksson, om och med dottern Emma. http://lindafriman.blogspot.com/2008/08/stndigt-jagad.html
Suck, säger jag bara. Har läst 96 sidor och väntar fortfarande på att boken SKA BÖRJA!
Just nu ligger den i hyllan och det är tveksamt om jag någonsin kommer att se slutet på den. Så jag får med besvikelse ta tillbaka att jag skulle sträckläsa den!
Många kommer att köpa den i tron som jag gjorde att få läsa, om känslor och fördjupning. Ack vad man bedrar sig! Men de tjänar nog sin hacka på den ändå tyvärr. DET SKA INTE TA HUNDRAFEMTIo sidor innan en bok börjar! Om den nu gör det? Jag orkade i allafall inte med dessa korta oinlevelsefulla meningar...miss you Liza...

Inga kommentarer:

Populära inlägg