söndag 28 september 2008

Seg är bara förnamnet.

Man ska inte vara uppe på nätterna. Inte ens när man är ledig och har kul. Huvudet är som bly och ändå drack jag ju mest Coca-Cola.
Men hur det än är så tar jag det bara för att det är så kul!
Samtalen tar som sagt många vändningar när det gäller dessa herrar. Och jag känner hur nyttigt det är att diskutera så "där". Jag blir allt lite insnöad när jag går på jobbet och mellan väggarna här hemma.
I vissa ämnen håller jag på vad jag tycker och vet men som inatt kom en del "känsliga" ämnen upp där jag insåg rätt snabbt att vad man känner är en sak och hur verkligheten ser ut är en annan. Och det är det jag menar med insnöad. Jag måste se längre än näsan räcker, det går inte bara att tycka nåt om EN sak. Det finns en följd också...ska inte gå in på vad som diskuterades då men en behövlig ögonöppning bidde det. Tack!

Inga kommentarer:

Populära inlägg