lördag 13 september 2008

Andra.

När man läser andra bloggares inlägg blir man ibland lite sugen...jag menar det är låååånga ingående, kloka och genomtänkta saker. Fast det ser ut som det bara "runnit" ur dom. Och på en del gör det nog det också. Spännande ämnen och innehåll. Det gör en bra blogg tycker jag! Medans de där vardagliga är på sitt sätt, lite lugnande och igenkännande. Och säger så mycket ändå!
Jag hade en annan blogg ett tag men kände mig fruktansvärt utsatt hela tiden fast jag var anonym där. Märkligt? Kanske för att jag var anonym, vad vet jag? Här "ser" ni mig. Jag är jag. Det var jag då med men eftersom jag ville vara anonym fick jag ju hela tiden "akta" mig för att inte avslöja en del fakta om mig själv så någon kunde räkna ut vem jag var så det blev bara stelt och konstlat! Så det blev inte som jag tänkt. Vad jag ville med den bloggen vet jag inte idag faktiskt...Här är jag hemma:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför var du anonym?

Anonym sa...

Varför är du;)?

Populära inlägg