...busväder kallas det.
Kom precis hem efter att ha varit hemma hos "chifen" med mitt senaste läkarintyg.
Piggade verkligen upp att komma ut en stund. Prata bort en stund. Men vi fick vara tysta för goa barnbarnet skulle sova.
Honom får jag träffa en annan gång:).
Nu är det bedtime.
Imorgon är en annan dag.
Härliga lördag!
Moas bandysäsong drar igång och killarna drar iväg på...ja just det, RALLY!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Det var trevligt att ses igen! Nästa gång får vi hoppas att lillfisen är vaken så han får busa lite med dig! :) kram
Ja!
DET ser jag ram emot.
Krama Sandra och tösen från mig!
Skicka en kommentar