Vilken fin bild :)
Önskar att jag kunnat komma närmare...Stenknäckarna är maffiga fast de är små...robusta.
Tack goa Lotta för att du så ofta flikar in när du kikar in;). Det värmer.
Du är en proffsfotograf Linda. Gör du inte utställningar?? Ett gott råd.Gör det. Bli upptäckt. Att fota är också konst och du är konstnär.Kram Linda
TACK Mats.Kram tebaks.
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Vilken fin bild :)
Önskar att jag kunnat komma närmare...Stenknäckarna är maffiga fast de är små...robusta.
Tack goa Lotta för att du så ofta flikar in när du kikar in;). Det värmer.
Du är en proffsfotograf Linda. Gör du inte utställningar?? Ett gott råd.Gör det. Bli upptäckt. Att fota är också konst och du är konstnär.
Kram Linda
TACK Mats.
Kram tebaks.
Skicka en kommentar