...och imorgon ska min/våran älskade Ozzy opereras!
Ett ben har hamnat på "sniskan". Han röntgades i eftermiddags.
Veterinären trodde att han vänt sig tvärt i farten och inte fått med sig benet ordentligt varpå ett ben i bakbenet lagt sig fel.
Kanske blir han stelopererad tills det läkt färdigt.
Har inte hunnit tänka så mycket på det för det har varit fullt upp ikväll men det var en väldigt ledsen Irremor som ringde förut.
Nu har det lugnat sig här hemma så jag kan reflektera lite jag med hur det är och blir för våran stackars hund!
Kommer han att bli tossig av att inte kunna racea runt som han brukar? Medmera.
Jaja, det ordnar sig nog...
Owe är ju hemma.
Tack och lov!
Clas håller föredrag i Kolbäck ikväll om naturfenomen.
Det är något jag gärna hade velat höra!
Det föredraget ska visst vara jättebra har jag hört från andra håll.
Jag har hans stora bok om just detta ämne.
Intressant och han får det att låta greppbart även om en del fenomen verkligen är mysko.
Nu ligger barnen och jag känner attt det börjar bli grus i mina ögon också.
Igår kväll hade jag så ont i mellan skuldrorna uppemot nacken att jag nästan mådde illa.
A fick smörja med zonsalva.
Det är bättre idag även om han fick gno in lite förut idag och jag fick ta en alvedon för denna tråkiga huvudvärk jag dras med och har gjort länge nu.
Känner att det kommer från nacken.
Ja, det är en följetong.
Men måste få pipa lite om det ändå känner jag.
Hädanefter ska jag korta ned det till att bara skriva: Nacke, rygg, huvudvärk.
OK! Hahahaha, så vet ni!
Nähäeni, nu ropar min tös så det är väl bäst att lägga ner här för denna dag.
Natti!
tisdag 6 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
-
När man är nere är det bara att börja klättra, var det någon som sa! Nu gör jag det! Hej så länge!
-
Vad är det äckligaste DU vet? Eller varit med om? Ni får en stund att klura på det för det tar ett tag innan mitt inlägg kommer. Jag har det...
-
...ute i fågelhuset just nu! De vuxna ruggar och de unga ser inte bättre ut dom. Där håller deras fjädrar fortfarande på att utvecklas å s...
-
... makaroner, är det inte mumsigt i sin enkelhet? Det sitter jag och glufsar i mig i skrivande stund. Igår var suss och jag till Lessebo...
-
Kursdags i helgen. Äntligen! Innan dess nattskift. Familj. Vännerna. Vad mer behövs?
-
Foto: Linda Friman Den här långa stranden hade vi för oss själv i Suss o jag. Nästan i alla fall. Som mest kanske vi va femtio personer... ...
-
http://www.ufo.se/ Klicka in vettja!
-
...en gammal dam ringt. Första samtalet tog Emil och han pratade länge och jag hörde hur besvärad han lät så jag smög fram och undrade vem d...
-
Ska ni gå upp får ni gå innerst, förmanade Emil då han delat av trappan med ursköljda mjölkpaket som ska till återvinningen. Idag har jag gå...

2 kommentarer:
hmm... Låter inte som en höjdare med Ozzy, hoppas allt går bra och att det ordnar sig... Håller alla tassar o klor!
Tror att din nacke försöker säga att: Nu är det snart dags att ta sig uppåt en bit i landet, det är ju Strängnäs marknad i helgen och den vill jag gå på...
Eller? Så var det kanske inte men det kunde ha varit ;)
Nämen fy =( Hoppas det blir bra med lilla vovven !!
Jag håller tummarna !
Skicka en kommentar