...var det som kom hem på förmiddagen.Efter en hel helg på RallySM.
Men inte tröttare än att de kunde ge sig ut i garaget och starta rallybilen å brumma lite;)titta under motorhuven och kolla gruset under efter 200-meterskörningen på grus, ja se de pojkarna!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar