fredag 16 december 2011

6te dagen m feber...

...och borde väl inte bry mig men....
HUR ÄNDA IN I ALL GLÖDHETA ska jag orka börja jobba på måndag?
Fixa o dona inför julen med klappar o mat?
Dessutom jobbar vi ju för fan ända till kvällen innan julafton!?
Jag brukar inte ta det så hårt, det blir som det blir, men just bara för att jag ligger här och känner mig som en urvriden skurtrasa å inte kan göra ett skit alls så är det inte utan att det börjar krypa under skinnet på mig!
Särskilt som man läser hur fbnt duktiga alla andra är!
 Och är i stort sett klara nu med alla förberedelser.
Jag BRUKAR inte bry mig hur andra styr å ställer, men nu får jag faktiskt lite ångest!
Men, men... slipper jag bara febern så är det ju lugnt.
Eller?
Jag hinner på en vecka det är inte det, MEN orkar jag?
Jag är ju begåvad med en man som inte med ett ord har nämnt det här med lite julpyssel eller handling eller något inför julen, så varför ska jag egentligen?
Synd att man inte kan planera sina sjukdagar för då hade jag inte lagt dom på den sista friveckan innan jul det kan jag ju lova;)
Det var ju den här veckan jag skulle fixa allt och kunnat ägna mig åt bara jobb o familj nästa vecka.
DET SKET SIG!
Ingen som har en lite fé som kan komma å hjälpa mig?

Inga kommentarer:

Populära inlägg