torsdag 10 februari 2011

Hessdalen...



Varför sitter man å kollar på en vy från Norge kan man undra?
Därför att kameran finns där och jag har varit där. Man kan ju få se massor!
Vädret t.e.x.
Norrsken.
Älgar, får och hästar eller rådjur.
Ibland ser man ingenting;)
Morsan och jag pratade om det för ett tag sedan och vad hemskt det vore om man skulle få se något av husen börjar brinna. Vad gör man då?
Ringer brandkåren?
Ser ni ansikten eller dödskallarna som jag kallar dem...jag väntar på att få se om det blir ändringar i naturen däromkring, antingen av människohande eller av naturkrafter...
Och varför väntar jag på det då?
Vet inte, men något bör ju rimligtvis ändras nån gång?
Naturligt nyfiken/ av naturen nyfiken. (hahahahaha)
Kolla på etiketterna där finns det mer från Hessdalen.

Inga kommentarer:

Populära inlägg