Och som hon kvittrade när hon åkte iväg på sin cykel till skolan!
I fönstret stod en känslofylld mamma å vinkade.
En piggare lillebror.
- Den bästa dagen i mitt liv, log hon.
Vår lillasnartstora goa Moa.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
GRATTIS till min Lilla MOA skrutt! (Fast hon kanske inte kommer ihåg mig)
KRAM
Nja, men hon vet ändå...hon frågar ibland om jag hört från moster Jessie.Hon är för trött för att svara nu men hon hälsar tack:)
Kram från Småland.
Äntligen tänker de, redan tänker vi !!!
Varför ska åren gå så fort ?
Grattis till Lilla tjejen =)
Hahaha, ja precis.
Tack för grattiset.
Skicka en kommentar