...pågår för fullt just nu på Tjustkulle i Vetlanda.
Nästa match för Moa och Skirötjejerna är halv tre.
Nu ska jag bara fixa lite mat till Emil och mig, sen sticker vi dit igen.
Resultat får ni ikväll.
Ses...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar