söndag 29 juni 2008

jgrtlkjdtli

Vaknade vid femsnåret imorse, utsövd...spöregnade. Snart kommer värmen o solen och det visste jag redan. Förra veckan sa jag: - Sanna mina ord Andreas, när du går på semester på måndagen när jag ska börja jobba...den morgonen är det strålande sol och 18 grader varmt vid 06.00 när jag kommer till fabriken! Och vilken tur ni har alla som har eran ledighet då! Det ser ut att bli fint. Grattis! Verkligen! Ni skulle bara "tordas" att ens andas om att det är för varmt eller något sådant! HM!

Hoppas Clas blev ordentligt firad igår! Och fick vad han förtjänar ;)
Som en del av er vet är han ordförande i Riksorganisationen Ufo-Sverige och journalist på DN och en mycket god vän. Smart, skärpt och organiserad. En engagerad pappa...har ofta undrat hur han hinner med allt och alla, jag som blir stressad och håller på att kola bara någon säger "veckohandla" haha!

Jag har orsakat en läcka i växthuset...körde en grep rätt i röret. Men det håller på att åtgärdas i skrivandes stund o jag ska väl gå ut och bry mig lite...peka och kommentera lite, hihi. Ha det så bra alla!

Inga kommentarer:

Populära inlägg