måndag 16 juni 2008
Nu är jag hemmave.
Lite drygt 120 mil fick däcken rulla från lördag morgon (05.15) till nu. (23.05) Och vilken helg! Tror knappt jag haft en bättre någonsin! Det började redan på lördagsmorgonen när jag kom fram till Kolbäck...men vet ni vad!? Det tar vi imorgon, ha! Nu ska jag pussa två sovande barn o gå och försöka få ett "helt" ansikte några timmar. Natti!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar