torsdag 27 maj 2010

Suck.....

...stökar med en förstoring som fått helt fel nyans.
Jag är inte alls nöjd.
Pratade med kundtjänst som sa att jag skulle ta en bild av bilden och mejla dom den.
Jag frågade om jag inte kunde ta med den andra förstoringen av samma motiv som referens men det behövde jag inte tyckte hon.
Lite konstigt för då ser dom ju skillnaden lättare/bättre?
Men, men...vi får väl se?
Hoppas det går snabbt eftersom "kunden också har en kund"...

Förutom det så har det varit en hyfsad morgon o förmiddag så här långt. Lite trött på datorn faktiskt...går väl över...men förutom de vanliga sysslorna här hemma finns inte så mycket att göra. Jag vill inte gå ut.
Räcker med att ha dörren öppen och känna "kallen" som kommer utifrån.
Men gott att höra fåglarna i alla fall.
Barnen är i skolan. A på sitt håll någonstans;).
Jag börjar inatt så det är skönt att ha den här delen av dagen för sig själv...

Inga kommentarer:

Populära inlägg