lördag 15 maj 2010

- Dom kan väl vara borta till måndag!

...sa goa Moa igår:)
Grabbarna i familjen stack ju på Rally i torsdags efter mina bravader på natten med ambulansåkning.
Rätt möra och sömniga kom de ca tre timmar efter i schemat, men iväg kom de ju iaf till slut!
Rally, rally, rally...

Kvar blev alltså goa Moa och jag.
Hon vaktade mig väldigt den dagen men sen har det släppt och hon har inte nämnt det så mycket mer.
Lilla gumman...

Men ikväll kommer de alltså hem igen och jag kan väl faktiskt hålla med Moa lite om att de kunde hållt sig borta lite längre.
Vi gör allt i våran takt se Moa o jag:).
Annars med stora herrn hemma ska det vara så förb....t tidsplanerat allting!
Och nåde den som spräcker det schemat.
Då åker underläppen ut;).........................................
Faaast lite tomt är det ändå ska jag ju erkänna till slut.

Inga kommentarer:

Populära inlägg