måndag 5 april 2010

När de andra...

...stack till Elmia drog jag ut till Pappsen.
Det var ett tag sedan jag var hos dom eller rättare sagt ett tag sedan jag var där när de var hemma:).
Åkte ju ut dit häromdagen och strövade i skogen för ett par dagar sen.
Jag blev bjuden på kanonmat, Janssons, prinskorv, sill, ägg och det som hör till.
Mmmmm!
Sen var vi ute en sväng i det kalla, råa vädret. Elsa följde mig när jag gick en bit med kameran och jag fick några fina bilder där hon smög omkring.
Och varje gång jag pratade med henne åkte svansen upp som ett periskop, hahahaha.
Och hennes svans är helt fantastisk!
Det ser alltid ut som den är på katter som "reser ragg" när de är skrämda eller i försvarsställning.
Skulle tro att hon har en riktig drömsvans enligt hankatterna:)!

När klockan var runt halv tre kände jag på mig att nu är det dags att åka hem och jag hade bara varit hemma fem minuter så svängde de andra in på garageinfarten.
Snacka om tajming.
Eller snacka om att känna rätt!

Inga kommentarer:

Populära inlägg