torsdag 29 april 2010

Fick bli dragen ur sängen idag...

...annars hade jag inte tagit mig upp!

När klockan ringde och jag slängde ut armen för att stänga av, insåg jag att jag låg på magen.
Det funkar ju inte!
Ryggen var låst och jag fick tvinga mig att rulla över. Bet ihop, å ett, å två, å tre, ungefär.
Jag bad A som redan var uppe att komma o hjälpa mig.
Han fick upp mig i sittande ställning och sen släppte han mig?!
- Nä, du får allt dra upp mig på golvet också!
Sagt och gjort.
Väl uppe släppte krampen något men jag var fortfarande så trött så jag tog täcket o kudden och satte mig i en fåtölj en stund. Slumrade faktiskt till i tio minuter.
Nu känner jag bara av ryggen om jag spänner den på fel sätt så det finns hopp om dagen:)
Men är det inte bedrövligt så säg, att inte få kunna ligga på magen och sova?
Jo, det funkar en stund om jag lägger en arm under höften som stöttar, men hur länge kan man ligga så? Sen blir det surr i armen:)...

1 kommentar:

Lotta sa...

Låter inte roligt :/
Jag får med ont i ryggen av att ligga på mage, men jag måste ligga på mage för att kunna sova....
Så jag lägger en kudde så höften kommer upp lite så går det så bra så :)
Hoppas ryggontet går över så du får en härlig ledig dag :)
Kram.

Populära inlägg