måndag 18 januari 2010

Snart gäspar jag så det låser sig helt...

...i käken!
Det gick rätt bra att kliva opp halv fem i morse, men eftermiddagen har det inte varit mycket med alltså.
Vid femsnåret när middagen var avklarad damp jag ner i soffan och skulle bara ta en kvart, tjugo minuter men ops det blev en och en halv timme.
(Tänk att jag fick vara ifred så länge då)
När jag kvickna till, eller kvickna till är ju synd att säga, jag var uppe i alla fall så tänkte jag att nu är det ju kört med nattsömnen.
Faaaast som det känns nu är det inga problem.
Jag kommer att snarka loss innan jag lagt mig tror jag;).

Ska bara berätta att det blir inga bilder på helgen å morsans födelsedag, åtminstone inte bilder som jag tagit.
Jag är så otroligt klantig!
Jag laddade batteriet till "Nicke" och det sista jag gjorde samtidigt som jag hade en viss ordförande "i örat" var att dra ur laddaren och vira ihop den i skåpet...inga såna i vägguttagen när man ska bort!
Strax därefter åkte jag.
När jag äntligen kom fram skulle jag ju naturligtvis ta några bilder.
Svart.
Intet liv i den kameran.
Morr!
Batteriet satt ju kvar i laddaren som jag var så noga att dra ur.
Typiskt mig!

1 kommentar:

suss sa...

usch va taskigt det måste ha kännts

Populära inlägg