fredag 15 januari 2010

Någon skrev mig på näsan...

...i ett mail.
Varför jag inte skrev att jag höll med den sura farbrorn på stan om medierna som blåser upp saker och bara har tråkigheter på menyn? Om jag inte står för det?

Jag såg inte nån anledning till att ta upp det igen eftersom jag gav min åsikt om det bara några inlägg längre ned och det var ju inte det jag ville kommentera utan hans (gubbens) utfall och hans ton om att det BARA var ett hus i Vetlanda och inte ett STORT i Göteborg.
Och hans bestämda åsikt om de där utlänningarna...bla bla bla.

Men tack för det mailet, som även innehöll andra saker och hade en trevlig, hövlig ton.
Det uppskattas och jag ska svara dig:).
Fick ett trevligt mail till av en jag träffade i november, ska försöka svara även dig:).
Det är kul att det har börjat droppa in seriösa mailskrivare på bloggen och att det inte bara
är skräppost som dimper in.
Och det var syftet. Att folk ska kunna skriva som inte vill ge kommentarer under inläggen.
Kul!
Och inte kommer jag att ta upp vad ni skriver här heller om det inte är hur fult som helst eller så.
Då ska ni ju inte vara så säkra på att jag inte hänger ut er;)
Hahahaha, nä de åker på skräphögen direkt.
Det här tog jag upp enbart om det var fler som tänkt i samma banor och jag skrev inte vem det var eller hur?
Så, nog med förklaringar för den här gången...have a nice day!

Inga kommentarer:

Populära inlägg