söndag 3 januari 2010

Sköna söndag...

...fast den kunde gått käpprätt åt någonannanstans.
Emil har haft en släng av magsjukan eller nåt.
Så inatt har han haft det lite jobbigt lilla gubben.
Det värsta har nog varit smärtan i magen tror jag.
Stackarn...men vid 08:07 väckte han mig likt en liten kvittrande fågel och sa:
- När minutvisaren står på elva får jag gå upp och ta ett bad då? Jag har inte ont längre.
Jag undrade för mig själv, varför just elva över? men lät det vara.
Förmodligen var det ett av sina "mål" han satt.
Det verkade nog bra. Ligga och dra sig några minuter till och sen köra igång med livet igen?
Han gör ofta så.
Bestämmer sig för något och så blir det. (Inte nådig att tas med om hans planer grusas om man säger så.)
I smått och stort.
Han är verkligen en kopia av far sin där...planering är A och O och man följer planen P U N K T.

På tal om smått och stort, så har väl en del planer börjat smidas här hemma på en del förändringar...rätt stora.
Hoppas det blir bra!

Inga kommentarer:

Populära inlägg