onsdag 4 november 2009

Sömnregistreringar...

...två nätter i rad men inte särskilt mycket sova.
Trots att jag klev upp strax innan sju igår morse så vaknade kroppen till framåt 22-tiden.
Den är ju inställd på nattskift fortfarande.
Får väl se hur registreringen ser ut när jag åker till Ryhov i Jönköping för tredje dagen i rad idag!
(Ca 60 mil totalt på 3 dagr.)
Kul!? NOT!
I måndags var Emil med mig när jag hämtade apparaturen och igår Var Suss med när jag lämnade den, plus fick med den hem igen.
Efter det gick vi på A6 en snabbis, det var ett par skor/stövlar hon bara skulle ha.
Sen bjöd hon på god fika på favoritfiket där...mmm, så gott!
Ikväll ska jag till Ryhov för tredje och förhoppningsvis sista gången på läääänge.
Då ska jag lämna in sovreg.apparaten igen och gå vidare till nästa avdelning och kolla nervledningshastigheten till armar o ben.
Då är pappsen med mig.
Skulle allt klara det själv men han följer med som sällsakap.
Tråkigt att åka ensam den biten. Och mörkt både dit och hem!
Så kan det vara lite mysigt att ha honom för sig själv ett tag:)
Ses...

4 kommentarer:

suss sa...

ja gud så gott det va mmmmmmums,tänk att jag nöjde mig med ETT par stövlar den här gången inte dåligt tycker jag.

Linda sa...

Nä det var strongt med att par!
Och så snygga de är!

Linda sa...

Med ett par menar jag ju...

Sofie sa...

ojoj barar ETT par?
:)

Populära inlägg