torsdag 19 november 2009

När natt blir dag...KLICK.

...det blir det när man jobbar natt också? Dag alltså, på natten. É ni mé?
Äntligen frivecka. "Klev av" imorse klockan sex och rattade hem helt salig!
Blir jobbigare o jobbigare att ställa om sig till normala dygnsrytmen igen.
Tur jag har en förstående familj. De är vana.

Kan även tala om att jag inte rört "pinnarna" på en vecka!
Funkar bra.
Det svåra är inte att lägga av!
Det är faktiskt inga problem alls!
Det jag åkt dit på varenda gång med ca tre, fyra års mellanrum är partyrökat!
Dumma, dumma, dumma mig! En cigg och man är fast, så LÄTT det räcker med en o man vill ha mer. Bara ett tag!
Och då undrar någon förstås varför jag inte lägger av direkt efter partyt?
Pip!
Det är ju så gott att röka! Efter maten, till en kopp kaffe...
Kroppen glömmer inte det bedrägliga giftet och så håller jag på ett tag tills samvetet inte pallar mer!
Jag har inget försvar.
Jag är dum som röker men jag njuter och plågas på samma gång när jag gör det!
Så är det bara!
Men nu är det alltså över för denna gång;)...HÄRLIGT!
Den sista oöppnade asken gav jag bort.

4 kommentarer:

Owe sa...

Jag trodde det var slut för alltid!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Lotta sa...

Så duktig du är =)
Har liiite funderingar på att sluta jag med ...... nå'n gång ! Man mår ju absolut inte bra av dem samtidigt som man tror man måste ha dem för att överleva =O
Det är bara att kämpa på !

*Jezzan* sa...

Vad duktig du är syrran! Själv är jag glad så länge jag klarar mig utan påsen under läppen, + att jag inte ökar konsumtionen av pinnarna.
KRAM o lycka till <3

Mamma rökfri sa...

Duktig flicka, håller tummarna för att det är för alltid nu..........

Populära inlägg