söndag 12 april 2009

Hej alla!

Familj, vänner, okända, kända...
Just nu.
En frivecka snart slut igen och tio nya arbetsdagar väntar.
Igår.
Påskmat som tog två timmar att göra. Över på tio minuter.
MEN GOTT VAR DET!
Vi tvättade bilen, eller rättare sagt: A och barnen gjorde det.
Sen dammsög jag den. Det var vad jag orkade.
Det är ynkligt!
Efter en kvart i soffan gick jag ut och torkade av panel och dörrar, osv.
A tog fönsterna på insidan.
Jag har ont i kroppen än...
Trappen till övervåningen får mig att flåsa som en, jag vet inte vad.
Och vet ni?
Huvudet känns lika tomt som kroppen är tung.
Därav tystnaden på den här bloggen.
Jag orkar faktiskt inte.
Jag är mamma. De kommer först.
Och jobbet.
Måste prioritera.
Men jag kollar in här när som.
Det blir nog inte varje dag som innan.
Inte just nu i varje fall.
Det ordnar sig.
Jag mår ok.
Men jag är trött på att vara trött!
Ses...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömmer så lätt att det finns en anledning till att du blir trött. Säkert får du några piller av doktormannen som stärker ditt hjärta. (du har ju ett litet blåsljud men det blir bättre det kan jag lova dig)

Mamma sa...

Feltryck och jag blev anonym, skit åxå

linda sa...

Ja jag tvivlar inte på att det ska ordna sig. Men jag har inget tålamod se;)Tack och kram.

Populära inlägg