...och fåglarna småmyser i buskarna.
Det var nog mumma för dom med en rejäl skur.
Skulle tro att mina blommor på framsidan fick vad dom behövde dom med:).
Hoppas bara det är uppehåll ikväll i Stenberga där de kör "Smålänningarna" vid hembygdsgården. Fars dragspel mår inte så bra i fukt.
Tror de två sista föreställningarna är imorgon, vid femton och nitton, så hoppas de som vill se har fått tag i biljetter!
Annars blir det till att vänta och hoppas på att de kör nästa år igen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar