Sitter här och funderar...
Är det någon ide´att gå och lägga sig?
Om ett par timmar ska jag upp igen.
JULHANDLINGSDAGEN är kommen;)
Jobbade ju inatt och känner mig förvånadsvärt piggelin.
I "normala" fall skulle jag snarka redan ju!
Brukar ju nästan köra hem i sömnen...farligt, farligt.
Men jo, jag måste nog sträcka ut min kropp ett tag.
Bara för att ögonen är vidöppna så behöver nog resten en stunds vila.
Ses sen då då!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Sov du vännen, det behöver du. Handla hinner du sedan.
Sov riktigt gott och djupt
Haha, kl 9:15 var det vakna o upp. I stan runt 10.Jag Tog slut snabbt, käkade lunch efter att par ärenden, sen hem i säng igen. Sov ett par timmar igen. SEN till STAN igen för inköp av julmat...så gick den dagen.
Skicka en kommentar