Det blir det med tre katter som är vana att springa ut och in genom egen lucka när de önskar.
Nu har vi stängt den.
Nu är det vinter med lite blask.
Får se hur länge det vara den här gången.
Emil är hos grannpojken.
Hostan är i det närmsta borta så det är ingen fara.
Ingen feber, möe energi!
NU ska jag laga mat! Ses...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar