lördag 5 juni 2010

Moa och jag...

...sa igår innan vi somnade att imorgon ska vi kliva upp tidigt och njuta av varenda minut av sommardagen.
Grabbarna är på rally så de njuter på sitt vis:)
De åkte redan igår kväll för att sova hos Malin och Mattis.
Då slapp de kliva upp så tidigt och ge sig iväg idag på morgonen.
Smart drag.

Men hur blev det här då?
Jo, jag vaknade först halv fyra av att Jörgen kom inskramlande genom kattluckan och jamade ut att JAG HAR MAT MED MIG:)!
Han satte sig nedanför min säng och lade ner en åkersorksunge och spann stolt.
Det var bara att kliva upp, öppna alltandörren och släppa ut katt o sork.
Ramlade tillbaka ner i sängen och snarkade till TIO!

Det var ju inte så jag hade tänkt börja denna ljuvliga lördagsmorgon...
Men så är det nu och det är bara att försöka göra det bästa även om jag inte kommer göra allt jag tänkt ut igår att jag/vi skulle göra.
Man ska inte tänka ut något i förskott.
Och naturligtvis borde jag ställt klockan på ringning också.
Fast eftersom jag vaknat så tidigt alla andra dagar på friveckan så trodde jag inte det skulle behövas.
Så är det.......

Inga kommentarer:

Populära inlägg