söndag 20 juni 2010

Hungrig gäst i trädgården...


...den här lilla krabaten knallade ostört omkring i våran trädgård mitt under vigseln:)
Jag tittade ut bara o fick se den. Naturligtvis avsatte jag en stund för fotografering då:)
Man kunde iaf inte sitta och glo hela tiden.
Moa kom hem och jag bad henne mata fåglarna ( nej jag kan inte sluta;) o nu när hela pilfinkfamiljen är här så..)
Samtidigt gav hon kotten några nötter och jag öppnade fönstret för att ta en bild men det var ju bara att gå ut för jag hörde ända till där jag stod hur den smaskade.
Och den "lyfte inte ens på ögonbryna" när jag kom tillbaka ut igen.
Brydde sig inte det minsta.
DET var mumma att få lite fågelmat:)!
En och annan mask till efterrätt slank säkert ner.
Middag värdig en kung;)
Kung Igelkott!

Inga kommentarer:

Populära inlägg