Jag är inte med där men ändå har förfrågningar börjat välla in på min mejl?
Jisses!
Kul iof, men vi får väl se när jag sätter mig in i det där.
OM jag gör det?
Hur mycket ska man vara med på och i?
Det är ju så att jag vill inte göra något halvdant, då låter jag hellre bli...
Messenger?
Det är ju aldrig någon där när jag är det;).
StayFriends är väl på vippen.
Jag har en del kvar att göra där.
Facebook också?
Faaaast...mjae, vi får se. Jag lovar inget;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
SNÄLLA! *tittar med ledsna hundögon*
Heaheahea...vi får se:)gulledej
Skicka en kommentar