Hrm, ok? Såna kommentarer är jättekul att få. Från min familj, vänner och så. Skulle tro att det är nån av er som skickat kärleksförklaringen också. Men varför anonymt? Fegis haha. Ha en bra dag.
Typiskt! När man väl ger någon en fin komplimang så dyker det upp en annan "anonym" och förstör genom att säga "Jag älskar dig". Kanske skulle jag skrivit mitt namn i stället, men är nog lite för blyg. Jag är bara en ärlig och trevlig kille! Och söt! ;) nyla0my@spray.se
8 kommentarer:
Dom är fina. Men inte lika fina som dig. ;)
UPS,nu rodnar jag på hela kinden...
Du kan gott och väl ta åt dig av komplimangen. Den är du väl värd! :)
Jag älskar dig
Hrm, ok? Såna kommentarer är jättekul att få. Från min familj, vänner och så. Skulle tro att det är nån av er som skickat kärleksförklaringen också. Men varför anonymt? Fegis haha. Ha en bra dag.
Typiskt! När man väl ger någon en fin komplimang så dyker det upp en annan "anonym" och förstör genom att säga "Jag älskar dig". Kanske skulle jag skrivit mitt namn i stället, men är nog lite för blyg. Jag är bara en ärlig och trevlig kille! Och söt! ;) nyla0my@spray.se
Du grabben, jag såg henne först.
Jag älskar henne men eftersom hon har så stort hjärta så räcker det nog åt dej me. Men, jag var först!
Skicka en kommentar