Nästan utrotade, läs här:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2356589.ab
Det känns konstigt att tänka på? Om det bara var tvåtusen kvar av oss, då måste vi väl kunna hjälpa utrotningshotade djur som är nere i samma antal? Beroende på om det finns de rätta förutsättningarna i naturen förstås. Men vi kanske förstört för mycket redan? Tagit för stor plats...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar