torsdag 11 augusti 2011

Ett tips...

...till er som gluttar på min blogg men ledsnat på fåglar;)
Gå tillbaka till bloggens start och läs stället?
Ser att det börjat bli mer aktivitet på årtalen - 08 och 09.
KUL:)!
När jag har något mer att skriva om än fåglar, som för närvarande upptar det mesta av min tankeverksamhet så skriver jag om det då.
Tills dess är det uppdateringar av utflygande ungar som gäller.

Klicka på rubriken så kommer ni till årtalet 08....kolla sedan till vänster i menyn v årtal där klickar ni på mars, eller vid
inläggens slut står det äldre inlägg, klicka vidare där men det tar ju längre tid;).
ELLER klicka huller om buller i Bloggarkivet som ni själva vill, hahaha.
Många inlägg har det hunnit bli genom åren.
Tror om jag inte missminner mig så handlar ett av de första inläggen om låtarna i melodifestivalens låtar från det året o vad jag tyckte om dom.
Det var väl ingen skillnad egentligen mot vad jag tycker idag.
Samma, samma varje år?
Lite annat smått och gott från mitt virriga liv finns också.

Lite nytt från fågelfronten nu då;)
Fyran o femman som var ute på äventyr en stund igår fick visst mersmak och har flugit ut på "egen hand" idag:)
Välkomna ut gospluttar!

Inga kommentarer:

Populära inlägg