söndag 14 mars 2010

Sköna söndag...

...jo, det ser lovande ut hittills i alla fall.
Emil och jag vaknade i lugn och ro. Inget annat än Jörgen som störde med sitt krafsande på källardörrn. Den är precis bredvid ytterdörrn och han har kommit på att den är lite glapp, så det dunkar när han rör vid den. Och ju nödigare han är desto ihärdigare dunkar det;).
Och sen en tio minuter en kvart senare jamar han och vill in igen. Ska bli skönt att få öppna kattluckan igen...

A och Moa är i Gtbg på bandyavslutning och INTE i Sthlm som jag skrev någonstans igår. Ungefär som när kungen var i "Örebro" fast han inte var det;).
och Emil som är van att dras med far sin i tid och otid sa att han tyckte det var mysigt att vara hemma med bara mig! Vad bra man mår då:)!
I ungefär en kvart!
Sen började det.
- Jag saknar pappa!
Suckar och gnäll.
Men emellanåt fick jag honom att koppla bort det.
En kvart åt gången ungefär...

Men nu är det den goda frukosten som väntar och en hel dag med oskrivna händelser!
Jag önskar er alla en bra, trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Populära inlägg