fredag 26 mars 2010

Jaha, då har...

...vårrensningen påbörjats och det var på tiden.
Bilen var "knökafull" med skräp. Att man låter det gå så långt?
När jag köpte bilen sade jag minsann att: - DEN HÄR ska jag hålla efter!
PYTTSAN!
Vidare har släpkärran gått en vända till soptippen och där luktade det väl som det brukar o jag mådde smått illa men det är skönt att den finns så man blir av med en massa skräp såklart.
Men måsarna stormtrivs där:).
Det var ett hiskeligt skrän på dom, fast det påminner om sommar så lite glad blev jag ju i skitdoften!
Efter det stack vi in på ÖB en sväng och inhandlade en del "nödvändigt".
Bl.a nya gardiner till rummet jag sitter i nu och varsin tunnare jacka åt barnen...
Nu ska de ge sig iväg på en cykeltur i det vackra vädret!.
Själv går jag å lägger mig en sväng för jag ska ta ett xtraskift inatt.
Så hej så länge...

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jaa, här skulle också behövas en riktig gallring.... Energin är på G nu så det ska bli av......

Linda sa...

Det låter bra:)

Populära inlägg