lördag 25 juni 2011

Tre dagar utan cigg!

Igår hade jag ganska svår abstinens.
Var yr, förbannad på gränsen till hysterisk stundvis, tålde absolut ingenting som tog emot, var det någon som sade något kunde jag stå helt utryckslös som om jag inte hörde ett ord.
Det gjorde jag men allt kändes fullkomligt betydelselöst.
Bla, bla, bla liksom.

Vid matbordet var det inte bättre och när vi ändå var samlade bad jag om deras stöd och att de skulle förstå att jag verkligen mådde piss.
Och till min käre A sa jag att: - Säg för guds skull inte åt mig att gå å ta en cigg så jag blir "normal".
Det här går över.

Och det gör det även om besvären igår höll i sig förvånadsvärt länge, det har jag aldrig känt av förr när jag "lagt av"...faktiskt.

Har ett oöppnat paket i bilen ifall...men tror inte jag kommer behöva öppna.
Jag vet att jag klarar det.
Så är det bara.........................................

2 kommentarer:

mamma sa...

Jag hoppas du klarar det nu, för din egen skull. Men, du kan ju inte vara sämre än din mor? Klarade hon det så fixar du det också. Önskar dig lycka till....

Linda sa...

Tack:)

Populära inlägg