måndag 3 januari 2011

Sparvhöken satt bara där...

Accipiter nisus ( female)
Jag tog en bild men var tvungen att byta fönster för det blänkte så mycket i rutan där jag stod.
Och när jag ser in i kameran och ska trycka av igen funkar det inte och jag svär inombords: F..n batteriet é slut!?
Så det var det inte och rätt var det var klickade det till i "Nicke" men vad hjälpte det?
I samma sekund blir den störd av granne som kommer och kör ut med bil och vips är den borta borta:(!
Det är så typiskt så det är inte sant!
Bilden blev ingenting!
Och det var ett kanonläge!
Den satt så perfekt så jag får nog aldrig se en rovfågel sitta så perfekt med byte mer!
Inte på så nära håll i alla fall.....................................suck.
Men det blev 1 bild iaf:) Alltid något.

Inga kommentarer:

Populära inlägg