DET var en vacker hund det lilla som syns av den
Jodå. Älskar alla "de där" hundarna! Pappa Simen är så ståtlig och tålmodig och snäll. Sönerna likaså.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
DET var en vacker hund det lilla som syns av den
Jodå. Älskar alla "de där" hundarna! Pappa Simen är så ståtlig och tålmodig och snäll. Sönerna likaså.
Skicka en kommentar