söndag 22 januari 2012

Dags att gå tillbaka...

...och komma in i jobbrutiner igen.
Ska bli skönt.
Den här friveckan har gjort sitt.
Inatt låg jag vaken till efter tre och det är det tydligaste tecknet på att det är dags.
Hopppas jag kan sova inatt bara annars blir det en dryg förmiddag imorgon.

Idag har kidsen varit fullt sysselsatta med snö, kompisar och söndagsskolebesök.
Katterna har legat ihoprullade som bollar och det är först nu det börjar bli lite aktivitet.
De byter iaf liggplatser hahahahaha!
A har plogat snö.
Själv har jag bara gått här fram å tillbaks tycker jag.
En liten tork m trasan här å där.
Lite småplock.
Lite matlagning.
Lite fota. Lite läsa.
Lite TV och dator.
Lite fågelvård då å då.
Är ju där ute titt som tätt som vanligt.
Det är förresten dags att släcka där ute nu.

Det blev ingen resa till Ödeshög som sagt.
När jag vaknade imorse och tittat ut gick jag å lade mig igen.
Den turen blir en annan gång.
Ha det bra därute i det vita ni som gillar det ;)
Kör försiktigt och ha en ny bra vecka!
Ses...................

Inga kommentarer:

Populära inlägg