fredag 27 maj 2011

Hej på er...

...Ja, efter många om och men är fåglarna äntligen på plats:)
Jag har bilder på dem alla och de kommer så fort jag kan!
Bygget har det varit sämre med att föreviga, det har varit fullt upp med att spika, grunda, måla och såga, borra, skruva osv.
Har nog en och annan bild men...
Dator och TV och mycket annat har fått läggas åt sidan men inte BARA av tidsbrist ska erkännas.
Jag har varken haft lust eller orkat engagerat mig.
Till och med kameran har legat det mesta på hyllan...
Och vet ni det här med att inte sitta vid datorn på en vecka typ, inte ens startat den har varit sååå
skönt.
Men nu ska jag ta itu med lite jag missat och sedan får vi väl se när jag sätteer mig här nästa gång;).
Det är ju en härlig vår med varannandagsväder, precis som det ska va!

Inga kommentarer:

Populära inlägg