måndag 8 november 2010

Fick för en stund sedan...

...väldigt fint beröm för mina bilder (i ett annat forum) som gjorde mig helt upprymd av glädje.
Den värme av glädje går knappt att sätta ord på.
Som vanligt när jag blir så överväldigad hänger tåren i ögonvrån.
Det betyder så oerhört mycket att få beröm i vardagen och det man tycker om att göra!

Många gånger vill jag ju bara lägga kameran åt sidan.
Finns ju så oerhört många duktiga fotografer överallt!
Och ibland när jag kollar lite fotosidor och sådant gör jag ju det för att få tips och inspiration men oftast blir det helt motsatt effekt då jag ser vilka underbara skapelser folk tar!
Jag blir låg och nere, tycker jag är urkass!
Då ligger Tradera väldigt nära:(...

Så ni må tro att berömmet gör mig glad!
Det betyder mer än ni anar!
Så...
TACK SNÄLLA!

Inga kommentarer:

Populära inlägg