söndag 19 september 2010

Dagen...

...närmar sig :)
Imorgon blir man alltså 40 bast.
Många frågar sig om jag är nojig men det kan jag inte påstå.
Det enda är väl att alla undrar just det.

Igår var ett glatt gäng här å vi åt lite mat och tårta.
Finfina presenter och jag är så nöjd.
Och att jag fick besök ända från Eskilstuna värmde så enormt mycket!
Fiol och dragspel dagen till ära var också något som fick det att knipa i hjärtat, vilken duktig tjej på fiol.
Tack älskade My och pappa för det!
Två av mina allra goaste vänner var också här:)
När alla åkt kändes det väldigt tomt och lite vemodigt, hoppas alla förstod hur allt gladde mig!
Kvällen fortsatte att kännas lite konstig då Emil var på hajk med UV.
Idag var vi och hämtade honom sen stack vi och röstade så nu är det klart.
Måste säga att det har nog aldrig varit så svårt som i år.
kan inte påstå att jag har fastnat eller har förtroende för något parti.
Men nu är det gjort och jag gjorde så gott jag kunde och kände för trots allt.

Imorgon börjar kneget igen och det blir som en alldeles vanlig dag i livet får man hoppas:)...

Inga kommentarer:

Populära inlägg